Interiorul nostru este reprezentat de suflet, interiorul casei este reprezentat de stilul si designul locuintei. Casa este locul unde ne desfasuram principalele activitati. Pentru unii din noi, casa este doar un spatiu util unde dormim, mancam, ne spalam, ne imbracam sau ne crestem copiii, dar in esenta casa este imaginea noastra, este interiorul nostru adus in exterior. De aceea, trebuie sa incercam sa ne facem locuinta cat mai primitoare, cat mai originala, mai frumoasa, mai confortabila si mai functionala. Ca sa ne simtim bine in casa noastra trebuie ca ea sa ne reprezinte. Sa fie vesela, sa fie eleganta, sa creeze invidii, sa fie nonconformista... De aceea 4interior nu se refera doar la interiorul locuintei, ci la interiorul nostru, care are nevoie de toata atentia.

Diana, 4 interior

marți, 13 martie 2012

Curatenia de primavara

Primavara ne trezim cu totii la viata si suntem pregatiti pentru noi inceputuri, vrem parca sa ne reorganizam si sa ne imbunatatim existenta. De aceea cred ca majoritatea dintre noi simt nevoia unui up-date pentru locuinta lor, pantru a insufleti casa si pentru a aduce aerul proaspat de afara.

Prima schimbare pe care o fac eu este in dormitor: schimb lenjeria. De obicei, imi cumpar una noua, investitia nu este foarte mare, imi permit sa ma rasfat o data pe an, iar efectul este maxim! Ca idee, lenjerii cu totul si cu totul speciale gasiti pe magazinul nostru, shop.4interior.ro, iata mai jos cateva modele care ma inspira in acest sezon si care, spre norocul meu, sunt si la promotie!
























Urmatorul pas e livingul, aici voi alege o draperie, cateva pernute decorative (le prefer pe cele hand made, am gasit pe shop.4interior unele chiar in set) si o vaza pentru flori sunt tot ce am nevoie ; iata cateva sugestii:






Pentru flori, voi alege ceva simplu, imi voi achizitiona trei vaze transparente, pentru a realiza trei buchete pe care sa le imprastii in toata camera, vreau sa ma bucur din plin din mireasma sezonului!

In hol voi opta pentru un tablou in culori puternice, care sa ma binedispuna imediat ce am ajuns acasa. Imi plac foarte mult cele din gama FunkFish pictate pe sticla:



Eu cred ca am sa-l aleg pe acesta, ma duce cu gandul la gradina zoologica din Barcelona, unde hipopotamii au dat un show pe cinste.

Cu un buget nu foarte mare, am schimbat total aspectul casei mele, acum sunt pregatita sa depasesc astenia de primavara, am un alt suflu!

Niciun comentariu: